Followers

Wednesday, January 2, 2013

Pujian Ke Ujian???

Hari ini memang amat memenatkan, mana tak nya, satu hari kena bagi tumpuan pada kerja tapi yang peliknya saya rasa relax sangat harini. Kenapa erk?? Mungkin ada premium beautiful kot.

Harini kena keluar kerja awal, takut jem la pulak kan. Sekali atas jalan tak berapa nak jem, sampai office pown awal la sangat. Kebetulan kat pintu masuk office bos duk berborak dengan supervisor saya. Saya pun xde la pk apa pulak kan, tiba2 je dia ckp, u nampak cantik harini. Wahhhhhhh, dalam hati saya, ni semua kesan premium beautiful kew?? Saya rasa geli hati seketika. Apa2 pun, terima kasih premium beautiful.

Semenjak pakai premium beautiful ni, saya rasa berkeyakinan sekali dalam penampilan saya. Kalau dulu saya selalu pakai baju besar2 sebab tak nak orang tgk bentuk badan saya yang tak berapa nak cantik dan perut saya nampak tidak kemas. Selepas beberapa hari saya memakai premium beautiful, keyakinan diri saya menjadi sangat tinggi. Saya dah ada keyakinan utk pakai apa jenis baju yang bersesuaian dengan bentuk badan saya.

                                        TARA!!!!!!!! HASILNYA :) MEMUASKAN HATI SAYA

2 comments:

..kakNaim.. said...

akak nampak slim n cantik..rindu la kat kak nurul..bila ye boelh jumpe..hehehe

Unknown said...

Amboi, yeker ni dik oiiii? Huhu. Thanks. Tu la org bz kan..mana nk jumpa akk. Hhaha