Followers

Sunday, February 24, 2013

Corset Premium Beautiful sebagai bengkung moden

Assalamualaikum pembaca semua.

Apa khabar semua? di harap sihat la hendaknya. Dengan izin ilahi, kita bertemu kembali. Apa yang ingin saya tulis hari ini adalah mengenai corset premium beautiful.

Mesti ramai wanita-wanita kat luar sana baru lepas bersalin. Dapat anak lelaki ke perempuan? Hehe. Pasti seronok apabila lahirnya putera puteri yang anda dan suami anda inginkan dan akan cerialah kehidupan anda dan keluarga selepas ini.

Pada wanita yang baru lepas bersalin, mesti risau tentang berat badan selepas bersalin. Petua orang tua-tua kalau nak dapat kembali badan yang dulu, anda kenalah berpantang dan juga memakan herba-herba yang sepatutnya dan tak lupa juga bengkung untuk mengecilkan semula perut kita yang dah membesar 9bulan. hehe, maaflah kalau saya ada tersalah cakap ke dekat sini, almaklumlah saya masih single.

Pada wanita-wanita kat luar sana, mesti ada yang mencari bengkung moden kan? Kalau orang dulu-dulu susah sgt nak pakai bengkung, almaklumlah, panjang bebenor. Tapi sekarang dah maju, bengkung tak yah panjang mana.

Tapi, xsemua bengkung moden yang ada keistimewaan seperti korset premium beautiful ni. Apa keistimewaan premium beautiful ni?? Cuba lihat gambar di bawah.
 
Tidak ke susah nak memakainya? Nak kena tarik kuat-kuat tali tu, kalau x, dia akan longgar. Tak dapat la merasa bentuk badan yang seperti sebelum ni. Aduhaiii. Cuba tengok corset premium beautiful. Tak perlu menarik dengan kuat, hanya sarung sahaja dah nampak kemas. Dan corset ini juga senang buat ibu yang menyusukan bayi, sebab apa? corset ini juga akan menambah susu di dalam badan kita.
 
JADI, KEPADA YANG BERMINAT. SILA LAH HUBUNGI SAYA. NURUL< 60193760761(whatapp @ sms @ call) >

No comments: