Followers

Wednesday, February 27, 2013

Masalah Keputihan?sengugut?

Assalammualaikum semua!!

Hari ini saya ingin bercerita mengenai keputihan dan sengugut. Wanita selalu mengalami perkara yang sama pada setiap bulan. Mengapa semua ini terjadi? Berbahayakah semua ini? Tak ramai yang amik berat tentang perkara ini kerana bagi mereka keadaan ni biasa sahaja.

Tapi, tahukah anda?
Jika kita kerap mengalami kesakitan yang begini, pelbagai penyakit yang kita akan hadapi di kemudian hari. Bagi wanita yang belum berumah tangga. Mungkin perkara ini tidak penting untuk anda semua mengambil peduli. Tapi, jangan menyesal di kemudian hari.

Ada pakar menyatakan jika kita diserang sengugut terlampau kerap, peluang untuk mendapatkan zuriat di kemudian hari akan tipis dan bakal menyebabkan rahim kita membengkak seperti kita mengandung 3 bulan. Bunyi macam agak menakutkan je kan. Itu bagi yang sudah berkahwin la tapi yang belum berkahwin ni, tak akan tak nak zuriat di kemudian hari?

Keputihan juga boleh menyebabkan seseorang itu mandul. Tak percaya? Tanya pada yang pakar. Jangan kata semua ni tak bahaya ya. Sebagai peringatan je.

Jadi, bagaimana nak mengatasi masalah ini? Saya mengesyorkan anda untuk memakai corset premium beautiful. Corset ini boleh membantu anda mengatasi masalah seperti ini. Bagaimana ia boleh mengatasi masalah ini? Cuba lihat gambar di bawah.


Gambar ini adalah Long Girdle dalam erti kata lain Seluar pendek. Ruangan di tengah itu adalah ruang udara bagi si pemakai, apakah fungsinya? Lubang angin akan mengawal keputihan, pengaliran darah dan udara. Ia juga dapat menghilangkan kesan bau kepada wanita.

Jika anda memakainya, anda tidak perlu memakai seluar dalam kerana Long Girdle sudah bertindak seperti seluar dalam kita. Jadi tak payah nak berhabis duit berpuluh ringgit untuk membeli seluar dalam yang sering longgar dan kadang2 cepat koyaknya.

Bagaiman? Anda rasa nak mencubanya? Jika berminat. Hubungi saya Nurul <60193760761> Ejen Premium Beautiful Kajang.

No comments: