Followers

Tuesday, February 26, 2013

Duit-duit dimana kau duit!!

Assalamualaikum Semua!!

Wah, bila bercerita pasal duit, semua nak tau kat mana ada duit kan?? Hahaha. Dun Worry, duit tu ada cuma dia tak akan hadir kalau kita duduk goyang kaki je. Sekarang ni memang banyak sangat program-program mencari duit dengan mudah. Tapi, korang caya ke? Cuba kita semua renung-renungkan, program yang tak perlu menjual apa-apa (Kira tak ada barang la korang nak jual), agaknya dari mana ya datangnya duit tu? Lagi satu, halal ker?.

Mesti tengah kebingungankan? Saya pun selalu berfikir, dari mana datangnya duit tu kalau kita hanya buka facebook update status. Rasa-rasa duit tu mark zuckerberg yang bagi ke? Macam pelik je bunyinya. Dah la kita pakai rangakaian dia free pastu dia pula yang nak kena kasi kita duit. Amboiiii, ini dah lebih. Hahaha. Dalam hati dialah.

Cuba tengok gambar kat atas ni, cam syok je dapat pegang duit banyak ni. Tapi hati-hati, sekali kena rompak, menangis tak berlagu kita.

Alang-alang cerita pasal duit ni, mesti semua teringin nak pegang duit macam dalam gambar tu kan tak pun teringin nak ada duit byk macam tu dalam account. Saya ada cara untuk membantu. Dan korang pun dah sedia maklumkan bisnes yang saya buat. Rasa-rasa kalau nak join, kita leh jumpa face to face. Yang lelaki pun leh juga. Mari-mari. hehe.

No comments: