Followers

Friday, July 26, 2013

Felling Excited

Salam semua,

Harini adalah hari yang paling excited buat saya. Kenapa ewh? Sebab barang saya dari Zalora dah sampai. Wah, seronoknya. Walaupun ada sedikit kekecewaan pada diri saya sebab barang saya sepatutnya sampai pada 25/07/2013 tapi saya dapat pada 26/07/2013. Memang kecewa sangat, tapi tak pe, bukan salah Zalora pun.

Isi di dalamnya membuatkan saya begitu teruja untuk membacanya. Macam2 yang Zalora bagi pada saya seperti Voucer discount dan juga Voucer tiket wayang. Wah, cam tau2 je saya nak menonton wayang pada musim raya nanti. Felling Great!!!

Yang ni Voucher untuk wayang. Wah, Seronoknya. Xsabar nak tunggu Raya.

Bukan setakat Voucher wayang je, Voucher untuk shopping dekat Zalora pun dorang kasi. Satu untuk saya, satu lagi untuk rakan saya. Ermmm, dengan siapa saya nak kasi yer? 


Jom tengok kasut raya saya. Hihihi.





Seronokkan tengok barang ada depan mata. Tapi mesti korang was2kan nak beli online. Takut nanti saiz terlalu besar atau terlalu kecil. Kalau kat kedai leh test size dia. Hahaha, jangan risau la. Dekat Zalora, korang leh pulangkan balik kasut tu. Kos dia macam mana, nak kena bayar lagi duit pos? Hihi. Jangan bimbang, Zalora dah sediakan semuanya. Diaorang siap bagi lagi resit pos laju dan kos penghantaran dibiayai oleh dorang jugak. X caya???? Tengok bawah sikit


Ha, yang ni dorang kasi kalau barang yang korang beli tu tak menepati citarasa la, sempit la, terlampau longgar la. Korang leh dapat balik duit korang. Kalau kat kedai, ssh nak dapat pulangan duit balik, tapi dapat tukar kasut, itu pun tgk kasut. Kalau kasutnya lebih mahal sikit dari kasut yang korang nak tu, kena tambah duit pulak kannnnnn..

Apa-apa pun. Itu je la experience yang saya leh kongsikan untuk shopping online dengan Zalora. Apa tunggu lagi. Grab cepat sebelum kehabisan stok. :)

No comments: