Followers

Monday, March 3, 2014

Coretan sebuah kedukaan

Mungkin hanya aku je yang berusaha untuk terus ceria di hadapan semua orang. Mungkin masalah aku x sebesar masalah org lain. Yer aku faham, umur spt aku ni seharusnya dh berkeluarga..tapi jodoh  dr allah x siapa yang boleh jangka.

Aku cuba untuk jd pendengar yang setia, x melenting dgn org sekeliling andai aku ada masalah. Masih menjaga hti walau dalaman aku terluka..tapi tiada apa yg dapat aku ungkapkan melalui kata2 sebab bila aku berkata-kata aku akan kalah.

Aku bukan la jenis org yg suka mrh2 x menentu mungkin sebab penakut..aku takut..takut kehilngan, takut bersendirian tanpa teman..jd aku terpaksa terima akan apa yg tuhan tlah tentukan buat aku..mungkin selamanya aku akn menjadi seseorg yg suka beralah..itulah ketentuan ilahi utk aku

No comments: