Followers

Thursday, February 26, 2015

Saya kembali!!!!!

Assalamualaikum dunia.....
Lamanya rasa tak membloggerkan diri.

Today, menaip lagi. 2 hari yang sukar buat diri ini. Sukar kerana apa? Sendiri cari masalah, now terimalah padah. Kui kui kui. Well, kadang-kadang kita tak pernah pun sedar akan masalah yang datang tanpa di undang. Apa yang kita harus buat, bersedia untuk menerima.

So sekarang, saya belajar. Belajar bagaimana untuk menghadapi masalah dalam keadaan tenang dan tak melatah. Banyak yang saya belajar sejak saya join dunia baru saya. 

Saya cuba menghadapi masalah dengan redha walaupun tangisan tu ada tapi saya masih mampu tersenyum walaupun sebelum ni kalau ada masalah mesti saya fikir susah. Susah untuk selesaikan masalah sebab saya dh mind set dlm kepala saya yang saya tak boleh tanggung masalah ni.

Tapi sekarang saya sedar, saya yang harus kawal otak saya dan bknnya otak yang kawal kehidupan saya. Kalau saya boleh anda pun boleh. Jangan tambah masalah tapi hadapilah ia..

No comments: